22 Ekim 2021 Cuma

SAMSUN ÖĞRETMENEVİ İLKADIM SAMSUN

SAMSUN İLKADIM

Samsun Öğretmenevi 2021       

samsun öğretmenevi ilkadım samsun

samsun öğretmenevi ilkadım samsun

samsun öğretmenevi ilkadım samsun

Genel Bilgiler

SAMSUN İLKADIM
Samsun Öğretmenevi

Samsun Öğretmenevi'nin Genel Özellikleri
Odalarda televizyon, minibar ve sıcak su mevcuttur. 

Samsun Öğretmenevi Fiyatları
KİŞİ BAŞI
- Öğretmen: 90 TL
- Kamu Personeli: 90 TL
- Sivil: 110 TL
1 KİŞİLİK ODA 
- Öğretmen: 130 TL
- Kamu Personeli: 130 TL
- Sivil: 150 TL
2 KİŞİLİK ODA 
- Öğretmen: 180 TL
- Kamu Personeli: 180 TL
- Sivil: 220 TL
3 KİŞİLİK ODA 
- Öğretmen: 270 TL
- Kamu Personeli: 270 TL
- Sivil: 330 TL
DOUBLE ODA 
- Öğretmen: 180 TL
- Kamu Personeli: 180 TL
- Sivil: 220 TL

Öğretmenevi fiyatları ile ilgili notlar;
Güncel fiyatlar için mutlaka telefon ile teyit ediniz.

Samsun Öğretmenevi İlkadım Samsun Adres ve İletişim
Kale Mah. İstiklal Cad. No:31 İlkadım/Samsun
Rezervasyon Telefon: 0362 431 25 46 telefon rezervasyon

yol tarifi al

NOT: 
Samsun Öğretmenevi 59 oda ve 126 yatak ile hizmet vermektedir. Samsun Öğretmenevi ayrıca kütüphane, dinlenme odası, bilgisayar odası, bay-bayan kuaförü, restoran, kahvaltı salonu, kafeterya, konferans salonu, VIP salon, çok amaçlı salon ve kapalı düğün salonu bulundurmaktadır. 

UYARI

Güncel fiyat ve rezervasyon bilgilerini ve müsaitlik durumunu telefon numaralarından ilgili kurum ile irtibata geçerek teyit ediniz.



from UYGULAMA OTEL https://ift.tt/2Zg1nDb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder